نقش ایموبلایزر در کاهش سرقت خودروهای سایپا
 
IRANCAR خرید و فروش ماشین سبک وسنگین
مرکز تخصصی خرید وفروش انواع ماشین(ایران کار)
 
 
شنبه 5 / 5 / 1392برچسب:, :: 10 قبل از ظهر ::  نويسنده : محسن

نقش ایموبلایزر در کاهش سرقت خودروهای سایپا

ایموبلایزر مدار کوچکی است که داخل کلید خودرو جایگزاری شده است. هنگام استارت خوردن خودرو میان ایموبلایزر و ECU خودرو کدهای یکتایی تبادل شده ، زمانی که کدها معتبر باشند سیستم سوخت رسانی خودرو فعال می شود در غیر این صورت خودرو روشن نخواهد شد.

نقش ایموبلایزر در کاهش سرقت خودروهای سایپا

به گزارش دنیای خودرو،در برخی سیستم های پیشرفته تر در صورت عدم تطابق کدها به وسیله ارتباطات مختلف مانند تلفن همراه پیام خطر برای صاحب خودرو ارسال می شود. از زمان تولید ایموبلایزر بیش از یک دهه گذشته و در اکثر کشورهای دنیا نصب آن اجباری است در این خصوص مسئول پروژه ایموبلایزر محصولات سایپا با اذعان بر دارا بودن سیستم فوق پیشرفته ایموبلایزر برای تمامی محصولات تولیدی این شرکت گفت: با وجود امکانات جدید سیستم ضد سرقت خودروهای سایپا، امکان هک کردن ایموبلایزر این محصولات غیر ممکن است. وحید آربونی در گفت و گو با خبرنگار سایپانیوز با بیان این مطلب که شرکت سایپا یک سیستم ضد سرقت بسیار مدرن را برای محصولات خود برگزیده اظهار داشت: با توجه به اینکه سیستم نصب شده بر روی محصولات جدید سایپا از بالاترین استانداردهای ایمنی در دنیا برخوردار است، امکان سرقت عادی یک خودرو مجهز به این سامانه غیر ممکن است. وی افزود: سیستم ایموبلایزر نصب شده بر روی خودروهای ایکس ۱۰۰ از قبیل سایپا۱۱۱، سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۴۱ و تیبا هنوز بر روی بسیاری از خودروهای روز نصب نشده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


ویسایت ایران کار به عنوان بزرگترین مرکز تخصصی ماشین افتخار دارد که در زمینه ی خرید,فروش,مشاوره ماشین آلات و خودروهای سنگین و سبک در دنیای اینترنت فعالیت کند. منتظر نظرات شما هستیم شماره تماس: 09369541966
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش ماشین سبک و سنگین ایران کار و آدرس irancar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 53719
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1